Så 2014....

Hejsan allesammans!
 
Först och främst: Gott nytt år 2014! Hoppas ni alla haft det bra under dessa festveckor och jag önskar er en god fortsättning :)
 
Nu är 2014 här vilket betyder att om 6 månader (!!!!!!!) så tar jag och många andra studenten!! Kan ni fatta det?!?! Längtar som bara den :D Det är nu som flera börjar ta lite mer initiativ i att leta efter studentklänning, balklänning, skor, smycken och massa annat så nu kommer det börja flöda här på bloggen! Som sagt så kommer det finnas massor av idéer hä så det är bara att hålla koll. Jag har tidigare lagt upp ett litet kollage på two-piece- klänningar, ska även snart lägga upp ett inlägg på two-piece balklänningar då denna stil har blivit väldigt populär på senare tid, främst i de amerikanska festklänning-branchen. Jag kommer även att lägga massa inlägg om skor, dekoration, håruppsättningar, smink osv! Ni får gäna följa min WeHeartIt och Pinterestt ifall ni vill kika mer på idéer däär samt få egen inspiration (länkarna finns i tidigare inlägg). 
Så håll utkik för snart kommer det mycket här på bloggen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

studentdrommen.blogg.se

En blogg för oss som tar studenten och vill få tips, inspiration och förslag inför vår stora dag. En blogg för oss som känner någon som tar studenten och kanske letar efter idéer till vad man kan ge en student. Men främst, en blogg för alla oss som drömmer oss bort till denna fantastiska dag!

RSS 2.0