Two-piece till studentklänningen??

Jag vet att många kanske tycker att det är för tidigt att prata om studentklänningar medan andra redan har köpt sina (jag känner till några fall).
Själv har jag börjat kika runt och hittat massa kul. Efter att aktivt kollat igenom Instagram, WeHearIt samt Pinterest har jag uptäckt en sak: Two-piecen är en riktigt söt ide för studentklänning! 
 
Det är egentligen ingen klänning, utan det är en top (typ bustier) samt en midjehög kjol. Den ger en väldigt vintage kännsla samtidigt som den är riktigt snygg och en väldigt fin twist på den traditionella studentklänningen. Det finns allt från söta, flickiga two-pieces (övre och nedre vänster sida) till riktigt pampiga och glammia (övre höger sida) till lite mer sexiga och tuffa (längst ner till höger). Det finns så mycket variation!
 
Gjorde detta lilla kollage med fyra olika two-pieces men jag lägger upp fler när jag hittar! Kom gärna med förslag på vad för stil ni letar efter!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

studentdrommen.blogg.se

En blogg för oss som tar studenten och vill få tips, inspiration och förslag inför vår stora dag. En blogg för oss som känner någon som tar studenten och kanske letar efter idéer till vad man kan ge en student. Men främst, en blogg för alla oss som drömmer oss bort till denna fantastiska dag!

RSS 2.0