KOLLA VAD SOM KOM!!!!

Är så himla upprymd att jag knappt har ord! Studentmössan kom i tisdags och jag är så himla nöjd!! Jag beställde min mössa från ABC-gruppen och jag tycker att de gjort ett mycket bra jobb. De kom till vår skola för att ha mössprovning så vi beställde via skolans egna webbshopp hos ABC-gruppen. Beställde ett s.k guldpaket där mössa, champagneglas, visselpipa och guldpenna ingick och jag la även till en liten megafon för att man måste få höras på studenten eller hur? ;) 119 dagar kvar då!!!
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Va fin mössan var, nu är det inte långt kvar :)

2014-02-06 @ 17:13:19
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

studentdrommen.blogg.se

En blogg för oss som tar studenten och vill få tips, inspiration och förslag inför vår stora dag. En blogg för oss som känner någon som tar studenten och kanske letar efter idéer till vad man kan ge en student. Men främst, en blogg för alla oss som drömmer oss bort till denna fantastiska dag!

RSS 2.0